fredag den 29. juli 2011

5. kurdag

Man hører næsten altid som overvægtig, at "Selvom du taber dig, så bliver du ikke lykkeligere eller får færre problemer"...............

Men helt ærligt! Den tror jeg altså ikke på. Sågu bliver jeg da lykkeligere af at slippe af med en overvægt på 40 kilo, hvem kan dog være tåbelig nok til at tro andet?

Og selvfølgelig bliver mit liv da lettere, når jeg kun skal transportere mig selv og ikke ekstra 40 kilos dødvægt, det er da logik selv for små søde skrabehøns.

Selvfølgelig har jeg da stadig de samme udfordringer i hverdagen, og selvfølgelig skal jeg som de fleste andre passe på økonomien, men allerede der, bliver det billigere:

For det første køber jeg næsten altid brugt tøj, men det er meget svært at finde brugt tøj i str. 50-52, så mange gange må jeg krybe til korset og købe nyt (selvfølgelig altid undertøj) - det slipper jeg for, og hvis jeg virkelig skal nyde noget nyt tøj, kan jeg finde det lækreste på Ebay til det halve af, hvad det koster i danske butikker.

For det andet kommer jeg til at spare en masse penge på bodyshampoo og lotion.

For det tredje vil det blive nemmere at bevæge sig, så jeg tror at jeg ofte vil snuppe cyklen i stedet for bilen, og med de benzinpriser, vil det også pynte på økonomien.

Selvfølgelig bliver jeg da lykkeligere af at tabe 40 kilo! Specielt fordi de 40 kilo, er dem, der gør mig allermest ulykkelig.

26/7 - minus 1,6
27/7 - minus 0,8
28/  - minus 0,7
29/7- minus 0,5

I alt 3,6 kg på 4 dage

I dag er jeg nærmest lykkelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar