tirsdag den 9. august 2011

16. Kurdag

Så skete det altså! Jeg røg ind på et plateau - STALL! - .....suk.  Jeg troede egentlig, jeg var mentalt forberedt på det, fordi Dr. Simeon udtrykkeligt siger at alle, der har en fantastisk start, uvægerligt rammer et plateau.
Men til trods for at jeg nok forventede det, er jeg er alligevel ret ØV! :-\

I går var vægten endda gået 100 gram op, det er næsten ikke til at bære, når det nu er gået så strygende hele vejen.


Overvejer en ren æbledag, men igen i.flg. samme Dr. Simeon, venter man 3 dage, før man gør det, og så er det faktisk udelukkende en psykisk hjælp for patienten; vægttabet skal nok komme i gang igen under alle omstændigheder. Men hvis der ikke er sket mere til på torsdag, så tager jeg altså imod den psykiske hjælp.

Vægten står på 103,4 altså et flot minus på 6,5 kg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar