torsdag den 8. september 2011

Vægten ligger helt stabilt!

Her er det stadig kur & vægttab, der fylder næsten det hele. 

Jeg læser og læser og læser mig selv helt kugleblå i hovedet - det er så vildt spændende! 

Tænk at der er så mange, mange mennesker, der har tabt så mange kilo, og at det skal holdes uden for vores valgmuligheder. 
Jeg synes det er horribelt! 

Verden er ved at drukne i fede mennesker, muligheden for hurtigt vægttab ligger lige for næsen af os og bruges allerede af amerikanske og canadiske læger, men her i landet skal vi selv finde ud af det, selv finde ud af at få midlet ind i landet og selv administrere kuren.

Uhhh...jeg kan blive så rasende! Eneste skridt fra regeringens side er at lægge yderligere afgifter på de usunde ting! Men tænk hvis de så til gengæld fjernede afgifterne på de sunde ting. 


F.eks. satte afgift på appelsinjuice men satte afgifterne ned på appelsiner - HA hvor er jeg dog naiv, ikk?

Men foreløbigt taber jeg selv lige min. 10 kilo (gerne mere - smiler) og har klaret ligevægten inden jul, og så kan det jo godt være, at jeg begynder at kæmpe lidt mere for andre, når jeg selv kan vise, at det er uskadeligt, at der ikke er bivirkninger, eller at det hele ryger på lige så hurtigt igen. 


Jeg mangler stadig 30 kilo for at ramme min målvægt, og jeg håber at jeg kan klare det ad 2 omgange. Det ville da være vildt, ikk? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar