tirsdag den 25. oktober 2011

På vej igen.....

Lige nu hvor jeg står lige midt i vadestedet, kunne det være fristende at give efter, lade 5 og 7 være lige og sige at projekt "SLANK" må træde lidt i baggrunden. Det er i hvert fald den måde jeg tidligere ville ha reageret på, og hvem ville ikke ha stillet sig forstående over for dette?

Jeg mener: Hele mit liv bliver vendt 180 grader på hovedet, jeg skal skilles fra den mand, jeg har delt hus med i over 20 år. Jeg har fundet mit livs store kærlighed igen og skal dele resten af mit liv med ham. Efter så mange år i et ægteskab, der ikke engang var venskab, men nærmere 'handicappet & hjælper', så skal jeg pludselig til at være sammen med en mand, der vil mig og vil os!

Og alligevel skal vi vente, fordi vi ikke har nogen steder at bo lige med det samme.....

Frustrerende at kaste hele sin hverdag overbord og alligevel ikke kunne komme videre.

Jeg tror at enhver ville forstå, hvis jeg trak i nødbremsen og lagde projektet lidt på hylden?

Men NEJ! Det gør jeg bare ikke! Måske går det lidt langsommere fordi weekenderne bruges på optimal hygge med lækker mad og god vin, men pause? Nix - den går ikke!!

Nu kører jeg på lige til vi nærmer os midten af december.

Der er ikke særlig længe til min BMI skifter fra fed til tyk - men jeg ville være glad, hvis der "kun" var 10 kilo tilbage at høvle af efter jul.

Så det er helt klart at den mentale kur har taget over - der er ikke længere noget, der hedder svinkeærinder eller pauser........

Fra den oprindelige vægt og til i dag er der røget  33 kilo!

Målet? Tjae....det må vel hedde en brudekjole i str. 40.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar