onsdag den 27. juli 2011

3. Kurdag

Resultatet er forrygende! Jeg må indrømme at jeg havde mine tvivl - der kom lige den der med at "det lykkes aldrig for mig sådan noget" ikk? og i går havde jeg da også alle mulige forklaringer på de minus 1,6 - væske og alt muligt andet. 

Troede faktisk ikke rigtigt på det før i aftes, da vægten viste det samme som om morgenen.


25/7 - start
26/7 - minus 1,6
27/7 - minus 0,8

I alt 2,4 kg 


I går spiste jeg kun en skål salat og 100 g tatar på en skive rugbrød, men jeg var mæt og tilfreds, og havde ikke lyst til andet eller mere. Jo min mave var stadig sulten, men det var som om, det slet ikke havde noget med mig at gøre. Jeg havde absolut ingen problemer med det. Jeg var ude at køre hele dagen i går og havde kun fået sukkerfri Cider med. Opdagede at der alligevel var kcal. i, så jeg drak ikke ret meget af den, bare nok til lige at holde tørsten fra døren, og håbede bare at det ikke ville ødelægge alt for meget.


Der var lige et enkelt tidspunkt i går, hvor jeg tænkte på noget, vi skal i dag, og så kom der lige: "Så kunne vi da få en is eller tage noget lækkert med hjem" - men tanken fik ikke næring og det var slet ikke med følelsen af tab, at jeg forkastede den.


Det var lidt svært at falde i søvn på tom mave, og jeg måtte op og tage et glas vand, hvilket så igen resulterede i at jeg skulle.....ja ikk? Så var jeg vågen igen og måtte altså liiiige snige en lilletå på vægten.


Ufatteligt er det eneste ord der kan beskrive denne kur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar