tirsdag den 26. juli 2011

2. kurdag

I går var den første dag på den egentlige kur, dvs. max. 500 kcal. om dagen.

Der var nogle ting, der gjorde at jeg ikke kom i gang før på 5. dagen,

For det første tog det længere at nærlæse det næsten 70 sider lange materiale på engelsk - alle de fagudtryk har jeg totalt glemt, og jeg vil være 100% sikker på, at jeg ikke laver en halvhjertet oversættelse.

For det andet....ja så var jeg nok nervøs for hvordan jeg skulle undvære "mit stof". Bare tanken om ikke at kunne gå i køleskabet efter "trøst", hvis verden gik mig imod.

...og selvfølgelig da! Det man sender ud får man tilbage - så dagen i går var absolut en kamp imod vinden, men jeg havde ikke den allerfjerneste trang til at kompensere via mad - fantastisk!


Og som tak så kom belønningen på vægten i morges.

Minus 1,6 kg

Forunderligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar