torsdag den 21. juli 2011

HCG - hjælp til at smide fedtet for altid

HCG - også kaldet 'Den sidste slankekur'

Den sidste slankekur fordi når man har gennemført denne kur, så er der ikke mere skjult fedt tilbage i kroppen.

Tab op til 20 kilo på 40 dage! 
                     - og bevar vægttabet efter kuren

HCG (human chorionic gonadotrophin) er et hormon,der produceres under graviditet.
Hormonet har evnen til at mobilisere det fedtvæv,kroppen ellers ikke har tilgang til.


Virkemåden er ret simpel: HCG kombineret med en diæt på max. 500 kcal. giver et vægttab på gennemsnitlig 300-500 g pr dag.

Fedtvævet bruges som energikilde for kroppen og du er ikke sulten.

HCG indtages homøopatisk, præparatet sprayes/pustes ind i munden  3 gange om dagen - let og enkelt.

Kuren løber over 26 dage og indledes med 3 dage, hvor man fylder fedtdepoterne helt op, både for at sætte turpo på 'afsmeltningen' på 4. dagen, samt for at forhindre, at man bliver sulten under selve kuren.
Det kunne men ellers godt forvente, fordi selve kuren kører på 500 kcal. om dagen, men indtaget af en god portion fedt i de første 3 dage + HCG gør at man ikke kommer til at føle nævneværdig sult, symptomer på lavt blodsukker, træthed etc. 

HCG går simpelthen ind og begynder at frigive det gemte fedt, som kroppen så lever af  i stedet for mad, og mange vil opleve at selv de 500 kcal. er mere end rigeligt.

Jeg er på 2. dag nu og lever altså ret almindeligt, men sørger for at få mere fedt end normalt: Smør på brødet, fed ost, smør i den bagte kartoffel etc. Lidt underligt at indlede en kur på den måde. Men jeg har fulgt andre, for hvem, det er lykkedes over al forventning, og jeg glæder mig til selv at opleve 'nedgangen'

6 kommentarer:

  1. Er det svært at få det hos sin læge, eller kan bman få det uden recept?

    SvarSlet
  2. Tak for din interesse.
    Det er receptpligtigt, og jeg har ingen anelse om hvor svært det er at få en recept. Det afhænger vel i høj grad af lægens indstilling og din faktiske vægt.
    Jeg har været nødt til at købe det i udlandet, men jeg har da tænkt mig at trække min læge ind over inden næsten omgang, og se hvad han siger til at give mig en recept.
    Skal nok følge op på det.
    Kh. Ninett

    SvarSlet
  3. jeg overvejer sgu' også lidt en kur, kunne godt tabe mig 10kg + ;P
    er forresten 17, har du nogen anelse om det har nogen bivirkninger? mht. vækst osv.?
    er 1.92 og vejer ca. 98kg..
    (har vokset min del ;D)

    SvarSlet
  4. Hvad venter du på?
    JA der er bivirkninger!
    Fedtet smelter af på de rigtige steder, man får mere energi og har mindre behov for søvn, plus at humørets barometer vender tilbage til "glad"

    Men de ting har jeg lært at leve med...

    SvarSlet
  5. Hej! Hvor har du købt kuren?? Jeg kan ikke finde en hjemmeside, som er "billig".. :( Håber du kan svare!
    Og vil du ikke forklare mig hvad du har spist og gjort gennem forløbet???
    Du kan maile mig på : Onlymathiasz@hotmail.com :-)

    MVH Pernille

    SvarSlet
  6. Hej Ninett!
    Wow, det er alt jeg kan sige... Jeg vil selv gerne i gang med kuren, men har ingen anelse om hvor jeg kan skaffe det, vil hest have det i dråber til under tungen.
    Jeg har hele mit liv været overvægtig og har prøvet det meste, men nu er det nok. Jeg håber du kan og vil hjælpe.. :)
    Skriv til mig på softice_nielsen@live.dk

    Knus Sofie

    SvarSlet