mandag den 29. august 2011

2. dag på vedligeholdelse

Det var altså lækkert at kunne få lidt ost - himmel! Smagte det virkelig skønt? Det havde jeg helt glemt, skønt med helt "nye" oplevelser.

Her på vedligeholdelsen er det meningen, at jeg langsomt skal genindføre div. fødevarer selvfølgelig pånær stivelse og sukker, men mit mål er nu også alligevel at se om ikke vægten alligevel kan fortsætte turen nedad.

Derfor var det også spændende at se, om der skete noget ved at spise ost - og det gjorde der ikke! Tværtimod endda. Morgenvægten stod på 99,1, altså minus 0,4 fra i går.

Det virker som om min krop endelig har accepteret at det er ok, at den giver slip.
Rent mentalt er det vigtigt at fortælle min krop, at jeg ikke længere har brug for det store ekstra lag for at beskytte mig - at der ikke er noget farligt, som jeg har brug for at blive værnet imod.

Totalen hedder nu 10,8 kg. og det vil sige, at jeg om bare 200 gram  har smidt 10% i denne omgang.

Ikke ilde vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar