mandag den 15. august 2011

22. Kurdag - tilbage på hesten!


Ikke så meget at fortælle - det hele kører som på skinner igen, og jeg er SÅ tændt! 
Jeg har sådan lyst til at råbe det ud til alle andre overvægtige, at det slet ikke behøver at være så svært.


Ja det kræver selvfølgelig at man VIL, men vi har jo prøvet det så mange gange alle sammen, og med HCG får man pludselig hjælpen til at opretholde viljen og stå igennem til  - ikke den bitre men - den glade ende.


Jeg bruger måske 3-5 måneder på at komme ned på en normalvægt, og hvad betyder det i forhold til alt det, jeg opnår? og efter stabilisering kan jeg holde den vægt for altid.
Og det er nok det allervigtigste, ikk?


25/7 109,9
15/8 101,1

I alt minus 8,8kg.


300 g fra at nå det 4. trin i min 12 trins plan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar