tirsdag den 16. august 2011

23. kurdag - minus 9 kilo!

Jeg er så lettet! En fed følelse af frihed og plads til at være.

I går fik jeg ryddet op i alt mit tøj, og fandt 9 par "nye" bukser, der passer som hånd i handske - bare SÅ skønt!

Alt mit gamle deprimerede tøj som jeg har futtet rundt i og gemt mig i, pakkede jeg i en stor pose, slæbte ned i baghaven og brændte. Og alt det pæne tøj bliver sat til salg.

Alle mine broer bliver så at sige brændt bag mig, jeg fjerner alle minder og muligheder for at øge vægten igen. Ikke at jeg overhovedet tror, at jeg tager på igen, med det fantastiske ligevægtsprogram, der følger med, men også rent symbolsk har jeg sagt et uigenkaldeligt farvel til de første 9 kilo.



Dagens tal 100,9 = præcis 9 kilo!

Kun 100 gram fra at nå mit 4. trin.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar