lørdag den 20. august 2011

26. Kurdag - klogere!

Nåja klogere og klogere...men i hvert fald mere erfaren. HCG-kurens opdager siger ganske vist, at hvis man ikke følger kuren slavist risikerer man en voldsom vægtøgning og derefter en stilstand i op til 3 dage.

Hvorfor tror jeg dog aldrig på sådan noget?

Tænker altid at "....jeg ved da bedre, jeg kan sagtens klare den...."

og nu er jeg faktisk lidt ærgerlig over at jeg ikke hørte efter, hvad fagkundskaben siger. Vægten står bomstille og er ikke til at rokke ud af stedet. Pudsigt nok lige omkring en af de hurdler, jeg har haft SÅ svært ved at komme over de andre gange, og hvor jeg så har givet op, og sagt til mig selv, at "den grænse kan jeg åbenbart ikke komme forbi".

Men denne gang giver jeg jo ikke op - det er ikke en mulighed, der er indbygget i denne kur - overhovedet! Jeg holder ud til jeg når det mål, jeg har sat mig i denne omgang, og jeg starter 2. og 3.  omgang, som planlagt.

Næste forår har jeg nået min målvægt, det har jeg lovet mig selv, og det løfte holder jeg.

Håber at jeg allerede i morgen kan se et lidt mindre tal, men i dag står der stadig 101,3 - suk..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar