lørdag den 27. august 2011

I dag er sidste dag, jeg kører på VLCD (very low calory diet) - det bliver godt nok en omvæltning!

De næste 3 uger er det meningen at jeg skal op på det antal kcal., der vil gøre, at jeg bare holder vægten i balance, men jeg kan ikke spise sukker eller stivelse (mel, kartofler, pasta, ris etc.),
Det er altså en blanding af Atkins, South Beach, Omegametoden og Stenalderkost, og så det er jo godt, at jeg er så meget hjemme i Stenalderkost - og har et rimelig godt kendskab til de andre - det bliver ikke noget problem. Diæten tillader nemlig nogle ting, der slet ikke var med i min Stenalderkost, bl.a. er mælkeprodukter med på listen, så jeg vil nok nyde at få lidt ost igen.
Uhhmmm sådan en skøn stærk ost med lidt peberfrugter...viiildt lækkert!

Men det bliver også skønt at få nogle flere grøntsager og noget mere frugt.

Her på den sidste dag, vil jeg udelukkende spise kylling, og satse på at komme tilbage på Ketose, så jeg er sikker på at forbrænde fedt og ikke muskler. For lur mig lige, om jeg ikke satser på at smide lidt ekstra vægt, selv om denne fase hedder balance. Jeg skal jo på VLCD  et par gange endnu, og jeg føler at bare jeg tager den allersidste P3 & P4 meget seriøst, så er det ikke vigtigt med de her mellemliggende gange.

Desuden tror jeg slet ikke på at de dråber, jeg har brugt, har haft ret meget virkning, så jeg glæder mig til næste omgang, hvor jeg starter med ægte HCG.

Vægten holder flot - 99,7 her til morgen.

Rejsen er lang endnu og det er opad bakke, men målet er i sigte!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar