tirsdag den 13. september 2011

2. dag i 2. omgang

Nu begynder jeg at føle mig bedre tilpas, men det var godt nok en slem omgang.
Så skidt som jeg fik det efter alt det fede mad og alt det kage og slik, tror jeg også det vil være medvirkende til, at jeg vil ha meget nemmere ved at "holde mig i skindet" fremover.

Faktisk så havde jeg allerede gået og tænkt på 'hvad nu hen over jul og nytår' .....'vil jeg falde tilbage i madmisbruget eller kan jeg hoppe tilbage på den sunde linje?'

Hvis jeg husker tilbage på denne weekend, så kan jeg ikke forestille mig, at jeg nogensinde får et tilbagefald. 

Det var så ubeskrivelig rædselsfuldt!

Men til gengæld så var det helt vidunderligt at hoppe på vægten i morges og se et minus på 1,4 kg, så de 1,8 jeg tog på under loadingen, de er snart væk igen, og så starter alt det sjove - hele den proces der giver så fantastisk et boost både mentalt og fysisk.

Nu kan jeg jo heller ikke lade være med at tænke på alle de stakkels mennesker, der indtager alt det junk hver eneste dag! Tænk at være så afhængig af den følelse! Tænk at leve udelukkende for at æde og være så fed, at man ikke kan andet end at ligge i sin seng og æde!
Tænk at ha det så dårligt at dét at spise, er det eneste, man lever for!

Men det kunne jo lige så godt ha været mig  ??? :o Hvis ikke jeg havde fået al den psykiske ballast og al den terapi, så tror jeg sq ikke min vægt var standset ved de 124...  :-[ men jeg tror snarere at jeg havde ædt mig ihjel.

Hvor ER jeg priviligeret!
og jeg håber inderligt, at jeg får lov til at give det videre. 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar