torsdag den 15. september 2011

4. kurdag - 2. omgang.

Så er der fuldt blus på lampen igen - forstået på den måde at jeg er nede under.....ja faktisk 1½ kilo under startvægten før loading. 

Det er sq da stort!
 

På de 15 mindre etaper/trin - der gør det lidt mere overskueligt - er der faktisk er der kun 2,6 kilo til jeg når 5. trin.

Apetitten/"sulten" er stadig værst om aftenen, f.eks. når jeg ser en film, der hvor jeg før nærmest "boede" ude i køleskabet....uhhhh...det var da hyggeligt....


Men det er altså ikke så svært at komme ud af tilstanden, når bare jeg tænker på hvor dårligt, jeg havde det efter loading-dagene. 


Og desuden er jeg hoppet ned i et par bukser - nåja hoppet og hoppet ;) - , der er et nummer mindre, så de strammer en aaanelse (jeg er nærmest gasblå i hovedet, men de er lukkede, og jeg kan sidde ned, uden at risikere at skyde katten med knappen, hvis den ryger)

Faktisk er jeg sikker på at jeg er i ketose nu - tilstanden er jo slet ikke til at tage fejl af.

Farvel du fede liv - nu er det slut med dig!

Mit BMI tal er faldet fra 37,2 - 33,1 og jeg er gået fra kategori "Fedme-klasse" 2 til "Fedme-klasse" 1.
Regner med at jeg kommer ned på "normal overvægt" før jeg standser for denne gang. 


Dagens vægt er 98,5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar