onsdag den 17. august 2011

24. kurdag - stilstand!

I dag er der dømt stilstand, både på vægten og i mit hoved - tror jeg nok...smiler....

Det er underligt at være så afslappet omkring at vægten kan stå helt stille, det kan jeg ikke mindes at ha oplevet før.

På de andre kure har jeg altid haft følelsen af at jeg har snydt, når der ikke er sket noget, men nu ved jeg at jeg har gjort ALT efter bogen, og at vægten nok skal gå ned igen i morgen eller dagen efter.

Helt fint med mig!

Sjovt nok så længes jeg slet ikke efter "normal" mad længere. Det kunne da blive skønt med et stykke rugbrød med ost eller en kage, men jeg føler overhovedet ikke, at jeg lider afsavn eller går glip af noget, for jeg får jo så meget større gevinst med min nye krop.

Jeg har truffet en beslutning vedr. dette forløb, og det er at jeg fortsætter til de 95, hvis ikke jeg allerede er der, når jeg efter skal slutte om 12 dage. Det kan måske dreje sig om en uge eller 2 mere - men det tager jeg i stiv arm! 

Man kan sige hvad man vil, men jeg vil vove at påstå at dybest set har vægten en stor del af kontrollen over humøret for os, der er alt for overrunde.

Var det her virkelig lykken?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar