torsdag den 18. august 2011

ØV og ihhhh altså! Jeg kan ikke fungere på 2 timers søvn, og min hjerne har slet ikke været slået til, så vil jeg gerne ha at den, der har lånt min fornuft, afleverer den i rimelig samme stand, som da den blev fjernet!

Forklaring:
Skulle mødes med en veninde til frokost og faldt for en skøn hvidløgs steak, som jeg bestilte med grøntsager i stedet for kartofler. Glemte liiige at pointere at grøntsagerne skulle være dampede, så jeg fik en skøn portion ratatouille dampet i olie og en hvidløgs steak, der drev af hvidløgssmør. Og jeg spiste rup og stup! Ihhh....altså...

Var rigtig fortørnet og sur på mig selv - havde jeg nu ødelagt det hele i flere dage?

Men heldigvis: En Ketostix testede helt oppe i det allermørkeste felt, så jeg er stadig i ketose, men har altså drukket alt for lidt.

Reddet måske...??

Bliver dog ikke skuffet, hvis vægten staller i morgen - så kan jeg lære det, kan jeg!

Men helt ærligt: Det smagte guddommeligt! ;D
Nu har jeg nået 4. trin!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar